Wednesday, March 10, 2010

hello.

jan kw trip2 tia knal aku sana blogger. kw taw kan brp sua blog yg aku buat tmpt ko nie? hah jan ngada2 buat x tau plakk.

eh? hello there. nda prasan plak. hohoho. this is my thrd time doing blogger account. lame =.=

so, i had blogger few months ago but since verbody moved to TUMBLR.com, so i had decided to come after TUMBLR too. aku ni mcm mngsa pribahasa MELAYU tu, habis madu sepah dibuang. naa ambek kaw.

bisuk aku nak ambek kptusan da. bkn kputusan lotto,STC atau sport toto aa. aku nak hambek kptusan SPM aku ( dlm loghat smenanjung x jd )

perasaan? naa. mcm kw dulu2 time muda2 ambik kptusan baaa. mcm mn rasanya? nda sbar tp takut, ye dak? ahha. apsal aku slang smnanjung nie? ni la msalah aku. tetiba taip post slang smnanjung. ehh kan taip lgi.

ok lahh. hve to go now. mau iron baju lgi. baibai :D

ASSALAMUALAIKUM!!!!!

No comments: