Friday, November 05, 2010

Happy Deepavali to all my Indian friends, teachers & family ( kalau adalah hehe )

sebelum tu, aku kena gigit di kaki oleh makhluk kecil tapi berbisa, cuba teka...



apa dia?




salah.




salah ba.




salah ba bongok.




mo tau apa dia? ini dia....






ehhh tekeluar gambar ni binatang versi kiut pulak, silap silap bahahahha


ahh ini baa. siap ada body parts lagi kena bagitau. gila sakit ehhh. teriak2 ja aku dari tadi. nasib ada minyak kapak. bengkak da kaki aku ni. haiyaaa.


by the way, aku baru ja dari open house cikgu wahsegi. tapi kejap ja disana. jumpa vino lagi. huhu. then kami p kk, sekarang aku dirumah kami di putatan. haha. then nanti jalan p 1b atau suria mo tinguk wayang kunu. hehe. holiday kannnn apa lagi.


anyway, Happy Diwali again :)

No comments: