Wednesday, July 21, 2010

aku dh lama x online. baru kmarin di CP aku on9 dgn mggunakan laptop ACER aku.




ha ha ha.




sangat membosankan.




aku skrg brada di dlm makmal ICT di sekolah. mnunggu mama aku utk ambek aku. bak kata MATHAVEN,






'EHHHH loser jugak ko...suda form 6 pun minta ambik jugak'







sukahatimakbapakaku.




hehe.




tiba2 cANTHONY dtg myerang. dia mmbca apa yg aku taip skrg ni.





dan aku memukul dia spenuh hati krana aku x suka org bca apa yg aku mau taip. act x juga memukul.




aku search2 nama aku di soogle tpi x da. skali aku search nama dia ada plak. dia lgi top. celaka.




okay. smlm aku badmood. tpi badmood2 pun aku pg CP. wadepak. aku badmood bukan apa. aku tidak jmpa srangga dan pakis. utk apa itu benda? untuk experiment BIOLOGY di skolah.




tpi skrg aku happy gila. sbb aku bjaya buat tu experiment dgn bntuan kumbang MEREDITH dan....aku sndiri! haha. aku x bhenti ktawa. ktawa bgai nak rak mcm mulut aku nak tkoyak. wakakakakaka gila ka apa?




okay apa lagi?





taon dpan aku sah2 STPM. sbb?



aku x dpat pun tu UPU. buang kredit aku 40 sen ja. celaka.




sgat mndukacitakan.




aku rasa nak lempang muka budak2 pndai. tapi,




siapalah aku? kan3.




agak myedihkan.





gila.





pa lgi?





teda.





jadi?





off lah. soalan bonus btul.





bye kamu.




peace.




assalam!

3 comments:

vero said...

gilak2 suma post ko nie...sa katawa sampai tabaranak

Math said...

knpa ada nama sy 2 ???...hahaha..kureng..

Amylia / Odot said...

vero. haha. apala anak ko? pmpuan ka lelaki?

math. aish! sa x sngka ko baca ni blog. btw, top jua ko kan. ehehe