Monday, July 05, 2010

hello hello hello.

hari ni kelas 6.1.1 buat experiment. siap pakai kot doktor lagi. aku dulu triak YES dgn suara yg tggi smpai adrenalin cicak2 atas siling tu mo pecah. ada jua gambar yg aku dgn obut snap. mana ko cari. pikir cincai ka bakal2 doktor ni. cigu mokhtar pun buat x tau ja. cool kan. act aku x tau pun klu dia nmpak aku gmbar dgn hp aku. haha. stop the crap amy. bisuk aku upload tu gmbar.





im bored now. duduk depan komputer smbil dengar hi-fi di seblah aku ni memekak. lagu2 korea lagi. speaker besar 2 biji ni lebih kurang 20 cm ja dr tmpat duduk aku. bilik komputer di rumah aku sempit gila. nasib baik bilik aku x bgitu. nnt tgah2 malam aku merayau2 mncari tmpat yang lebih selesa utk tidur. mangkuk betul. depan aku ni juga ada tapau dari kedai dady di tamparuli. nasi + ayam + sayur terung. aku x bole kasi abis semua sbb skrg ni sejuk gila. aku rasa cam mo nangis ja x dpat kasi abis makanan. kenapa? membzir itu amalan syaitan. di meja makan ada rojak buah, pisang goreng sama manggis lagi. tunggu diNGAP ja tu. bila? bisuk kali.





oke2 skarang ni smua heboh pasal FIFA. aku jalan p tndas, bola. kantin, bola. bus stop, bola. dlm bas, bola, di kdai mkan, bola. yang aku pelik, yg ckap2 psal bola ni smua kaum hawa. aik? mana kaum adam pgi ni? x kan kaum2 adam ni smua pndah p rancgan pakar kejelitaan? musykil musykil. mmg kaum adam makin kurang didunia ni. di klas aku ada 3 ja lelaki. so ibu ibu bapa bapa cepat2 buat baby dn pastikan anak kamu lelaki. berbalik kepada FIFA, aku rasa tahun ni yg layak menang ialah SPAIN. Germany, ala kasi la can2 ba SPAIN menang. kan kamu penah menang jugakk? mcm lah pemain2 germany bole dtg blog aku then baca post aku ni. sure kamu x pham spatah haram pun pa benda aku taip sini. gila betul FIFA ni. kick dia btul2 tggi. hehe. BRAZIL juara WCup 5 tahun bole2 kalah? impak dia, ada peminat fanatik BRAZIL yg bunuh diri.  itu BRAZIL. France pulak, jurulatih dia immediately kena pecat sbb kalah WCup. Korea pulak, ni yang paling sandi ni, pemain dia kena suruh jadi pekerja lombong sebab tlalu malu. 7-0 tu. aish malu2. ( sumber dari obut ). ENGLAND pun kalah. kesian becks. KAKA baru ko tau prasaan beckham skrg. huuu.





lastly, terimalah kekalahan. jgn smpai bunuh diri. aku pcaya, mana2 agama pun x suruh umat dia bunuh diri. sbb tarik nyawa manusia tu kan kerja tuhan. knpa? ko yakin sgat da ko msuk syurga? f.y.i actually ko sdh menempah tiket utk ke neraka. pduli la ketika hayat ko, ko ni alim ka apa ka. ya ya, alasan ko bnyak, tapi stiap msalah ada jalan pyelesaian dia. klu masih lgi buntu, jgn risau. Tuhan ada baa. tawakal saja ko. aku ni bukanla alim sgat tapi kerja tegur mngur ni suda jdi kewjipan trhdap umat ISLAM. menegur cara baik okehhhh :)




WAKA WAKA EH EH. SPAIN bole.
assalam.

No comments: