Sunday, August 15, 2010

selamat pagi :)

awalnya aku ucap selamat pagi. jam 12.30 a.m. pa mo buat nie??

ekceli aku baru ja siap homework mathematics S. ada 5 section. 2.1 until 2.5. susah jugak. tapi nasib ada kertas jawapan cTHOMAS bikin tiru....hehe :)






but, before i did my homework, i do some exercise in my room, which is tidying and cleaning! hehe! x lama lagi eid kan :) i did took some pictures. but only after i finished tidy up & clean up both my room and my toilet. whewww penat. but nvm, it's my room. klu bukan aku yg kemas, sapa lagi, kan? so here's some pictures.



my bed. ehhe. tu meja mekap teda sua cermin dia. aku ambik cermin dia p meja seblah meja bljar aku. haha! ckap psal meja bljar....






kemas kan kemas kan kemas kan?? ( puji ja wlupun x actually. penat aku kemas tu bilik ni hari. haha! ) and, did u saw the mirror? haha. scroll up and you'll see :) btw, did i mentioned i cleaned up my toilet too today? haha! sorry i didnt took any pictures of my toilet, lupa. time aku taip ni post baru aku ingat. haha. lagipun, tia paya la tinguk, buruk. buli diampunkan lagi bilik aku. eh, tu tandas pun dalam bilik aku gak. jadi mcm mna tu? ehh waevah la. bahaha.

so, it's 1.17 a.m now. and i really need to go to sleep cs i need to wake up for sahur jam 4 ni. haha! till then, bye peeps.

Assalamualaikum. 

p.s: 5 hari suda berlalu, tinggal 26 hari ja lagi until raya! can't wait can't wait :)

No comments: