Sunday, August 01, 2010

yaw people.

aku tidak kisah apa orang sekeliling aku cakap pasal aku. aku pun x kisah kalau durang lebih baik/jahat dari aku. yang penting aku dan tuhan aku tau apa aku buat. itu sudah memadai bagi aku. so, get a life people. jangan sibuk pasal orang lain. ini blog aku, kalau ko terasa apa yang aku cakap, dan ko rasa aku tujukan untuk ko, ko balik rumah fikir betul2 dulu. cs aku x kan cakap benda yang x betul. fine ko cakap aku begitu, ko sendiri? aku rasa, ko lagi teruk dari aku. kiss bf x tentu pasal. apa, ko fikir dia laki ko ka? kalau takut bf kena rampas, jaga dia bagus2 ba. atau ko nilai diri ko tu. maybe ko bukan the best untuk dia. kalau suda sedar ko bukan the best, ko p maki aku buat apa? pa barang ko maki aku kalau bf ko cari aku? hairan aku, aku diam2 ko bising, mulut x berhenti mgumpat sana sini, aku bising ko plak diam. pelik aku jo. deal sama budak under age macam ko ni. harkkkk tuihhh! kecik2 mo becinta. belajar dulu. bukan ko genius macam einstein. pfffft.

No comments: